Liberális Klub

Friss topikok

Utolsó kommentek

Érdekes demokrácia védelem, azaz újabb példa, miért van fenntartásom a facebook csoportokkal szemben

2010.07.14. 03:16 | amurihal | Szólj hozzá!

Címkék: demokrácia abszurd nevetséges jogvédők

 
A facebookon érdekes csoporttal találtam magam szemben, Jobbik? Nem! -Melegbarát Tagozat.. hinnye, mondtam magamban, ez meg mi? Bár semmi bajom a melegekkel és általánosságban barátságos vagyok velük, valahogy nem éreztem, hogy nekem ebbe a csoportba be kéne lépni. Sőt, igazából nem is értettem, mitől van létjogosultsága.


 

Így reagáltam a hozzászólásban:

 

egyetlen okból nem csatlakozom.. mivel szerintem a melegek semmiben nem különböznek tőlem, nem hiszem, hogy külön tagozat kell nekik.. egy tagozatban ülünk, mindannyian emberek vagyunk”

 

 

 
 

nem kellett sokat várni. Jöttek reagálások, hogy egy normális társadalomban persze ez a helyes, ahogy gondolom, de sajnos nálunk ez nem így van kis hazánkban.


 

Hát reagáltam rá:


 

Szerintem helyesebb politika az azonosság és hasonlóság képviselete, mint a különbség hangsúlyozása. Az elmúlt években is ilyen szempontok határozták meg a jogvédelem alapjait.. holott a hangsúly az azonos jogokon áll. tehát nem azért kell a melegeket pártolni , mert melegek, hanem azonos jogokat kell kapniuk... függetlenül attól, hogy melegek, mert elsősorban EMBEREK.

melegbarát tagozat.. ez olyan, mint a kutyakedvelők klubja. „


 

Még mindig nem sejtettem semmit és úgy véltem, egy újabb túlbuzgó csoporttal van dolgom, amikor nehezen, de kibontakozott a történet. A facebookon a választások után alakult egy csoport, Jobbik? Nem! néven. Természetesen csatlakoztam hozzá, hisz nem titok, nem értek egyet a Jobbik elveivel és elképzelt világrendjével. Én úgy gondolom, hogy ezen csoport minden tagja elutasít minden olyan eszmét, ami más emberek jogait kérdőjelezi meg, vagy azoknak létét veszélyezteti.


 


 


 

A napokban a Pride kapcsán a meleg-kérdés még inkább aktuálissá vált és a csoporttagjai különböző linkeket tettek be, szolidaritást mutatva a melegekkel. A linkek eltűntek.. kimoderálásra kerültek, a hozzászólások törölve lettek. Érdekes eset.. amikor egy antidemokratikus elveket valló csoport ellen létrejött, társadalmi csoportban cenzúra indul el, egy közösségi portálon. Természetesen sokan jelezték nem értenek egyet ezzel az eljárással, volt aki kilépett a csoportból, volt aki megpróbálta ezt a helyzetet tisztázni. Kaptak is választ, az egyik alapítótól/admintól:


 

"Félreértés elkerülése végett: Nem a melegek ellen vagyok (noha a homoszexualitást teljesen elítélem!), de ne vonulgassanak! Ha olyanok, legyenek otthon olyanok, ne hívják fel a figyelmet önnön fertelmességükre! "Én sehogyan sem fogom támogatni törekvéseiket. És itt a csoportban sem kívánok melegpárti liberalistákkal azonosulni! Ez nem rasszizmus. A Jobbik és eszméi ellen van ez a csoport, nem a meleglobbiért."


 

Basszus, ez ám a fából vaskarika :) A kirekesztő eszmék ellen olyanok küzdenek, akik maguk is kirekesztők.


 

Utolsó üzenetem a témában:


 

"Mély tisztelettel kilépek a csoportból, mivel úgy gondolom a Jobbik ellen minden olyan demokrata fellép, aki antidemokratikusnak tartja. Én úgy gondolom egy demokratikus országban, bárki lehet meleg, hindu, cigány, arab és egyenlő jogokkal kell bírniuk. Mivel tudomásom szerint ezen csoportban minden állat egyenlő, de vannak akik egyenlőbbek, tisztelettel távozom."

Kirekesztők ellen, kirekesztők tiltakozása, nem sokat ér :(((„


 

No, maradjon itt ez összefoglalásul.... mert a Jobbik? Nem! csoport üzenőfaláról... TÖRÖLTÉK :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liberalisklub.blog.hu/api/trackback/id/tr602150510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása